mandag 1. september 2008

Helgetur, og produksjon..

I vår gikk vi til anskaffelse av en Chevy. Dette fikk vårt tantebarn på 8 år med seg, hun fikk og med seg at det gikk an å slå ned baksetet til en seng. Dermed var det gjort.... Det ble bestemt at vi skulle på overnattingstur i Chevyen. Og turen gikk til Voss :) Vi satte opp forteltet, og litt utpå kvelden kom mine foreldre og til Voss. Så der ble det kos med levende lys og llitt musikk. Og Benedicte storkoste seg :)

Her er vi på skogstur, på vei da. Vi hadde campngvogn på voss da jeg og min søster var små. Og da gik vi alltid tur til hengebrua. Og her måtte jeg jo ta med min niese også.

Hengebrua..



Under broen bodde denne gjengen her! En hl skokk med ender! Se bildet i midten, der det er masse spor av ender som har tråkket.


Sopp i skogen... Og da var turen over, og alle var fornøyd :)




Flere Tildadukker og kort!







Selv om jeg har vært på tur i helgen, så har produksjonen ikke stoppet av den grunn. To nye tildaer har sett dagens lys, og det bli de to siste som skal være med på marknad :)








Og tilslutt ett konfirmasjonskort :)





Håper alle har hatt en flott helg :)
chevostar :)






4 kommentarer:

annemariesquilt sa...

Heia, dere har jo hatt en kjempefin tur. Så snill duer som tar med din niese på tur!!

Lemi sa...

takk takk.. du og ;)

Elzie sa...

Aldrig i livet att någon hade fått ut mig på den bron!!! Ska det vara en bro ska den vara stor och stadig *s*.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så koselig med en slik tur da... men den hengebroen hadde ingen fått meg ut på - synes de er ekstrem skumle, jeg blir jo sjøsluk bare jeg ser en båt...
Men utrolig flotte bilder viser du iallefall...
Her holder jeg på å orden plexiglass i fronten på dukkehuset - greit å ha kontrollen på små barnefingre når de skal leke der - masse små deler på ville veier enkelte ganger...he,he...

Ha en koselig kveld og uke...