lørdag 10. januar 2009

litt nytt fra miniatyrhuset....

Her skjedde så mye før jul at jeg hadde rett og slett glemt å legge ut bildene av familien som har flyttet inn i huset mitt! På øverste bilde er barna; Babyen, tenåringen Marie og lillegutt Jens. Jeg bestilte dem fra Danmark. Sammen med endel møbler. Som sofaen de sitter i, og stolen som står i samme rom.
Foreldrene er Pappa Anton og Mamma Matilde. De er på bildet på soverommet og Matilde prøver ut det nye sminkebordet sitt, mens pappa sjekker om det nye kleskapet virker !

Her har vi gjengen samlet i hovedstuen. I den nye sofagruppen.
Er enda litt tomt på veggene og her mangler enda masse til de fleste rom. Men er iallefall i gang :)
Her skjer mye rundt meg for tiden, så jeg har derfor lite overskudd igjen til å legge igjen kommentarer... desverre...
Håper på å komme tilbake for fult i løpet av en månes tid......
Ha en fortsatt fin helg!


3 kommentarer:

Erika sa...

That`s a nice family, hope they enoy there new home

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Familien var jo supersøt famile i huset ditt... er jo så arti å se framgangen her... sendte en laaaang bestilling til Toves Dukkehus i går kveld... gleder meg til det kommer...
Håper alt er ok med deg også, er nok masse å tenke på for tiden, og mange forandringer...

Ha en super søndag og uke... så blogges vi igjen...

annemariesquilt sa...

Heia, dette ser bra ut..
Koselig at noen har flytte inn i det fine huset ditt. Det tar alltid tid å få noe på veggene i et nytt hus! Man må liksom grubble litt for å gjøre de riktige valgene.
Jeg håper du finner en måte å fylle batteriene dine på..