lørdag 21. august 2010

nytt hus :) endelig...........

Ja da har det vært stille leeeeenge her hos meg igjen........... Det har vært ferie, også har jeg endelig kjøpt meg hus igjen :) etter ett og ett halvt år hjemme hos mor og far..... men nå er jeg i hus, og det er bare helt fantastisk :)
Har bodd her i 3 uker nå, og ting begynner å komme på plass. Selvfølgelig enda endel igjen å få opp på vegger og sånn, men begynner å gå seg litt til nå :)


Stadig nye ting som kommer på plass hver dag, og jeg koser meg stort i eget hus :)

Ønsker med bilder fra nye huset, alle en strålende fin helg ;)







4 kommentarer:

Berit sa...

Gratulerer med nytt hus, må være deilig å komme for seg selv igjen etter å hatt mellomstasjon hjemme.
Lykke til videre med pynting og innboing.
Ha en fin helg.

Lemi sa...

gratulere sååå masse me nytt hus! d tar sannelig på å bo hos foreldre, har erfaring fra d sjøl.. huff ;)

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Gratulerer med nytt hus...huff, det er så lenge siden jeg har vært innom det nå - du har vel kommet deg godt til rette nå...
Flotte bilder...

Ha en super dag og uke...

Uouo Uo sa...

Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


great work

تصميم مواقع





good job Beautiful! :)

حراج السيارات