onsdag 13. august 2008

Stoff og stil, og litt syarbeid! :)

I dag har jeg vært på den nye Stoff og Stil butikken som har åpnet i Bergen! Og gjett om den var diger.... og gjett om de hadde mye fint..... bare til å drømme seg vekk der inne for den som syr litt........ Fikk ikke sett så mye som jeg kunne tenkt meg, da jeg hadde med meg jobben på tur.. men jeg skal nok snart tilbake! Må og bare nevne at der var utrolig god service, og veldig hyggelig betjening der! Og da har en iallefall lyst til å dra tilbake!



Her er det jeg fikk dradd med meg i forbifarten; tre forskjellige stoffer, litt blonde og tråd. Da jeg kom hjem, og var ferdig på jobb, så måtte jeg bare sy noe av de nye stoffene! :


Det ble to nye lysposer, som jeg har tenkt å selge når jeg skal på marknad i september!




Stresser litt med å få laget meg opp ett lite lager til denne marknaden da... så her er noen tilda damer på gang og! De kommer i ett senere innlegg!




Som sagt så stresser jeg med å få laget noe til den marknaden, så jeg syr og styrer all min fritid for tiden... selv om den ikke er mye i utgangspunktet! '
Satser på å komme innom de fleste i kveld eller i morgen!

Ha en fin dag! :)
chevostar :)




3 kommentarer:

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Hei og god dag!
Nydelige lysposer du har sydd.
Fargene passet så godt sammen.
Dette kan du :)
Har linket til din ny blogg også.
Ha en fin dag og klem fra meg :)

Hulda sa...

Oi, så kule poser du har sydd!! Virkelig stilige var de. Kan tenke meg det må ha vært artig å besøke Stoff og stil, er jo så mye flott der.

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
De lysposene dine var jo bare så knallfine - likte fargene så godt...
Det hørtes jo utrolig spennende ut med messe da...
Tenker jeg skal besøke den dukkehusbutikken neste år - da skal Bergen arrangere UM sykkel... så om junior fortsatt sykle - så skal jeg dit, og til Danmark etterpå, les dukkehustingogtang leting... greit med planer...he,he...

Ha ei koselig uke...