fredag 6. mars 2009

Vår ute og inne....

Ja da var en ny uke gått, og våren viser seg mer tydelig for hver dag! :):) Det gjør meg glad ! Var ute å knipsa litt bilder i går ettermiddag. Øverst er det klosterkolkker i all sin prakt.
Krokusen begynner å komme! Noen dager til så står den i full blomst!


Inne har jeg pynta litt med Perleblomster (tror iallefall at de heter det), De er så søte der de står!


Sol og skyer i nydelig kombinasjon.....



Og tilslutt Månen!
Ønsker alle en flott helg! Her er det masse jobbing for tiden, og blir nok stilt noen dager igjen...
GOD HELG!



4 kommentarer:

Thea sa...

Herlige vårlige bilder:) For meg kan våren rett og slett ikke komme fort nok....! Heldigvis er snøen borte her hos oss... HA en flott helg:)

Merete sa...

herlege vårbilder!
åhh, kor eg gler meg til den kjem for fullt :)
god helg til deg!

annemariesquilt sa...

Vår , å så deilig... Jeg kommer fra hytta i dag der var det godt over 1m snø, hjemme var det snø når vi dro, men det hadde regnet bort mens vi hat hatt vinterferie. Kanskje kommer våren hit snart også. Jeg hadde uheldigvis satt en potte over stedet der snøklokkene bor så det tar vel en liten stund før de kommer opp!

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Så fine bilder du viser.
klosterklokker,krokos pg perleblomst er vårens skjønnheter.
Det er en flott tid vi går i møte:=)