mandag 4. januar 2010

Istid?

I dag har jeg startet på jobb igjen etter over 2 uker med fri... litt hardt, men og litt godt å komme tilbake til normalen igjen :) Blir nok bra og komme tilbake igjen for fult :) gleder meg faktisk til arbeidshelg til helgen, og det er lenge siden :)
I julen og nyttårshelgen har vi hatt nydelig vær, og masse snø for å være her på vestlandet :) Det knirker under beina når en går, og føret er knallbra :) Så det har blitt litt aking, skitur, og gå tur med min niese. Koselig :) Kamera er alltid med på tur, og har fått endel bra bilder, så kommer nok til å vise litt av det fremover, siden omtrent alt av hobbymateriell ligger nedpakket...
Går og en spennende vår i møte med husbygging :) Dato for oppstart og ferdigstilling er ikke satt, men kontrakten er signert, og de sier det skal gå fort når de kommer igang :) så jeg gleder meg :)

Disse to her synes egentlig ikke at det er så stas med snø og kulde, men blir fort revet med i leken, om noen tar de med ut.... er jo fortsatt litt spennende med ting som rører seg, selv om de er blitt 7 år...
Ha en flott uke :) vi blogges snart :)




1 kommentar:

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Nydelig vinterbilder.
Å for noen skjønne katter du har.
Takker of besøket og godt nyttår for jeg også si :)
Ha ne fin vinterdag :)