mandag 6. oktober 2008

Glam og høst....

Starter dagens innlegg med bilder fra showet som jeg var på i Grieghallen på torsdag :) Noe så utrolig bra! Så visst noen liker Queen, og eller Åge Sten Nilsen, så anbefaldes det på det sterkeste å reise å se det når det kommer i nærheten av der du bor! En utrolig opplevelse :) Jeg fikk billettene i bursdagsgave av min søster og hennes familie :)

Her er høst stormene i full gang, og tror jammen meg ikke at frosten og snøen er så langt unna heller jeg.. det er iallefall kjempe kaldt ute! Det blåser mye, og uler... Og det ser da deretter ut i hagen ....


Ligger blader overalt... og rosene mine har fått en hard medfart......Ikke noe vakkert syn akkurat.. og iallefall en beskjed om at sommeren er definitivt over for denne gang.....

Har hatt arbidshelg denne helgen, samtidig som jeg har vært på konsert med min niese, og på en annen konsert.
Men i dag har jeg endelig fått startet på en bestilling som jeg fikk for en tid tilbake. Og håper på å få den ferdig i løpet av uken eller neste uke :)
Ha en fortsatt flott uke!
So long
Chevostar :)




3 kommentarer:

annemariesquilt sa...

De har allerede vært her men jeg hadde ikke anledning til å gå :-((
Det hadde vært helt fantastisk ifølge kritikken i avisen..

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Skjønner godt du kosa deg på konserten - Å.S.N har en super stemme... har ikke fått sett han i levende live - enda...bare på tv...

Her er også høsten kommet for fult, kjedelig men sant - gleder meg allerede til neste sommer, for denne sommeren bare føyk avsted... lurer på hvor den tok veien...

På dukkehusfronten står det også stille her, men nå må det nok være tiden for det også snart, har jo mange planer... både med møbler og div andre ting og tang... skal foresten til Plantasjen å kjøpe et slikt kaktusdrivhus (vet ikke hva de heter, men de er små) må jo ha et i campingvogna å...

Ha en super dag og helg...

Elzie sa...

Vad skoj att konserten var bra. Det är så skönt att komma iväg på något sånt emellanåt.
Och höstlöv är så vackra. Synd att dom inte håller sig så.
Ha en riktigt skön helg.
Kram Elzie