mandag 20. oktober 2008

Mormor kopper....

Jeg har lenge hatt planer om å vise frem disse nydelige koppene som min samboer har arvet etter sin mormor... synes de er bare så urolig søte...

Så i kveld når været herjet som værst ute, tok jeg fram de gamle koppene.. og laget ett lite kaffeselskap på bordet! Bloggifisering....

Det er med fløtemugge og sukkerskål og som dere ser! Jeg vet ikke hva de heter... men bare synes de er såå utrolig søte.. og har nesten ikke råd til å bruke de i angst for å knuse noe....visst dere ser på siste bilde over, ser dere blomsten som er inni koppen og..


Ganske spesiell form på koppene..



Tilslutt i dag blir det bilde av siste Tilda dukken som jeg har sydd i helgen.... her går det i jul for tiden...
Ha en flott uke!




1 kommentar:

Lemi sa...

så stilig koppesett! d va kjempeflott ;)