tirsdag 19. mai 2009

Tilbake! Med nye kort :)

Ja da er jeg enedlig tilbake... etter over en mnd ufrivillig pause.... har hatt så mye å gjøre på jobb, og fritid at bloggen har vært helt nedprioritert desverre... men nå er jeg tilbake for fult håper jeg....
Her er ett kort som jeg laget til mine foreldre skulle i 60 års dag ;)
Under ser dere bordkort som jeg laget til konfirmasjon..


laget over 40 stk! og konfirmanten var mer enn fornøyd, hun var, med på å bestemme farger, og hvordan de skulle se ut!


Håper alle har en fin mai mnd! og at alle hadde en fin 17.mai! Jeg skal prøve å besøke alle i løpet av kort tid! vi blogges snart! ;)

5 kommentarer:

Berit T sa...

Hei hei.
Så fine kort og de lekre bordkortene da, så flink du er!

Det har ikke blitt så mye blogging på meg heller i det siste, våren er travel både med hage, mange fødselsdager, selskapligheter og andre ting. Vi får ta det som det kommer og gjøre det som passer beste.

Ha en fin uke videre.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Så finer kort du har laget.
Ønsker deg en fortsatt god og fin uke.Kos deg så godt du kan :))

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så koselig å se at du er tilbake igjen...
Nydelige kort du har laget... artige bordkort, det er jo bra at de er beviste på hordan pynten skal se ut... godt de har egne meninger...
Her er også bloggen kommet i annen rekke en periode - som også kommer til å vare ei stund til, var mere jobb med campingvogna enn hva jeg trodde - men ikke værre enn at det er morro...
Dagene går med til jobb, og atter jobb - merker det godt i mai, med alle fridagene - vi som jobber turnus (helsevesenet) har jo ikke ekstra fridager, i år er jeg så "heldig" å få med meg alle rød-dagene...
Men dagene nytes ute i det flotte været vi har for tiden...

Ha en koselig helg...

♥ Carpe Diem ♥ sa...

God pinsehelg til deg :)

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Heisan.
Titter immom for å ønske deg ei fin helg og fortsatt god sommer.