lørdag 22. august 2009

OI! lenge siden sist....

OI! det er faktisk over 3mnd siden sist jeg blogget........ skamme meg skulle jeg.... Men jeg får prøve å komme meg tilbake igjen ;)
Hadde det utrolig travelt i mai og juni. Vi hadde nemlig kongebesøk i kommunen vår :) og jeg stod med begge beina midt i det.... masse jobb, men utrolig kjekt. Fikk spise middag med kongen og dronningen og :) Etter det kom fin været, og det ble bading og sånn, pluss båt turer :)
Og plutselig var ferien der...... de 4 ukene gikk utrolig fort :) men hadde det kjempe fint på ferie. Bildene som jeg viser i dag er fra ferien i nord norge. Var utrolig heldig med været, og det ble igjen masse bading, grilling, vin og seine kvelder. Kjempe koselig :) gode minner og ta med seg nå som høsten står for tur :)

Så da får en vel si det sånn at jeg er tilbake igjen :) Kan etterhvert prøve å vise noe bilder fra kongebesøk og div .


Ha en flott helg alle :)






6 kommentarer:

Berit T sa...

Heisann der var du ja.
Så flotte bilder fra ferien deres.

Du har nok hatt en fin sommer, og det er viktig å nye alle stunder en har når en har fri.

Ha en flott helg da.

Anne sa...

Hei:)
Kom tilfeldigvis over bloggen din:) Mange flotte bilder! Kjekt å titte innom andre hobbyblogger! Flotte kort og bordkort;)
Ha en fin dag videre.

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Å så godt å se at du er tilbake igjen...
Nydelige bilder du viser her...
Her kom sommeren... å så var den liksom slutt - det gikk så fort, en hektisk sommer, men nå har det roa seg, jobb og skole - hverdagen er tilbake, litt godt det å... men prosjektene tar jo ikke slutt for det, her skal det settes opp en mur i hagen, og spikertelt bygges - det er ca 5 mil ut til campingen, det blir nok noen turer ut dit etterhvert...

Ha en super dag og uke...

Thea sa...

Hihi vi er visst litt trege begge to med bloggingen..:) Fint å "se" deg igjen da.. Og fine sommerbilder du viser:)

Elzie sa...

Välkommen tillbaka! Har undrat vart du tagit vägen.
Så vackra bilder du visar.
Hoppas du får en bra helg.
Kram Elziede

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Er bare innom for å ønske deg ei super uke...